Nie zarabiam na swojej marce osobistej.

❌ - Dlaczego nie zarabiasz na swojej marce osobistej?! - zapytano mnie w trakcie jednej z rozmów o pracę.

- A skąd mnie znasz? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie. - Z LinkedIna. Pojawiasz mi się codziennie na stronie głównej. - A z czym mnie kojarzysz? - Z ekspertyzą wokół tematów HR-owych. Konferencjami, wystąpieniami, raportami, wywiadami itd. - No więc, dlaczego teraz rozmawiamy? - No bo zwracam się do Ciebie jako do ekspertki, chciałbym z Tobą podjąć współpracę. - I nadal uważasz, że moja marka osobista mi się nie zwraca?

🎭 Kurtyna.

Marka osobista to nie tylko bezpośrednie zyski w postaci:

  • Stawki za wywiad.
  • Stawki za konsultacje.
  • Stawki za wystąpienie na konferencji.
  • Płatnego kursu.
  • Wydanej książki.

Marka osobista to:

  • Wyróżnienie się ponad innych specjalistów branżowych.
  • Bycie pierwszym, domyślnym wyborem.
  • Sposób na szybsze i skuteczniejsze znalezienie nowej pracy.
  • Wysokie zainteresowanie Twoimi usługami i Twoją obecnością na wydarzeniach branżowych.
  • Zatrudnienie za wyższe stawki finansowe.

…………

🔔 Interesują Cię treści na temat rekrutacji i HR? Kliknij “zaobserwuj” na moim profilu  i dodaj mnie do swojej sieci. Będzie mi również miło, gdy wyślesz mi wiadomość powitalną - na wszystkie odpisuję! ;)

Powiązane

Bez twarzy, bez uprzedzeń. Co wiesz o ślepej rekrutacji?

💡 Wyobraź sobie proces rekrutacyjny, w którym decyzje o zatrudnieniu opierają się wyłącznie na kompetencjach kandydatów.

Czytaj dalej

Ojciec lepszym kandydatem? Premia ojcowska na rynku pracy.

❗️“Mężczyzna, który zostaje ojcem, staje się bardziej pożądanym pracownikiem, ponieważ zależy mu na stabilności zatrudnienia dla dobra rodziny.

Czytaj dalej

Od dobrobytu do kryzysu. Rola KPI w utrzymaniu stabilności organizacji.

🍩 Wyobraź sobie firmę, w której pracownicy są zaangażowani i uśmiechnięci, a w powietrzu unosi się zapach świeżo parzonej kawy i pączków.

Czytaj dalej