Nie zarabiam na swojej marce osobistej.

❌ - Dlaczego nie zarabiasz na swojej marce osobistej?! - zapytano mnie w trakcie jednej z rozmów o pracę.

- A skąd mnie znasz? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie. - Z LinkedIna. Pojawiasz mi się codziennie na stronie głównej. - A z czym mnie kojarzysz? - Z ekspertyzą wokół tematów HR-owych. Konferencjami, wystąpieniami, raportami, wywiadami itd. - No więc, dlaczego teraz rozmawiamy? - No bo zwracam się do Ciebie jako do ekspertki, chciałbym z Tobą podjąć współpracę. - I nadal uważasz, że moja marka osobista mi się nie zwraca?

🎭 Kurtyna.

Marka osobista to nie tylko bezpośrednie zyski w postaci:

  • Stawki za wywiad.
  • Stawki za konsultacje.
  • Stawki za wystąpienie na konferencji.
  • Płatnego kursu.
  • Wydanej książki.

Marka osobista to:

  • Wyróżnienie się ponad innych specjalistów branżowych.
  • Bycie pierwszym, domyślnym wyborem.
  • Sposób na szybsze i skuteczniejsze znalezienie nowej pracy.
  • Wysokie zainteresowanie Twoimi usługami i Twoją obecnością na wydarzeniach branżowych.
  • Zatrudnienie za wyższe stawki finansowe.

…………

🔔 Interesują Cię treści na temat rekrutacji i HR? Kliknij “zaobserwuj” na moim profilu i dodaj mnie do swojej sieci. Będzie mi również miło, gdy wyślesz mi wiadomość powitalną - na wszystkie odpisuję! ;)

Powiązane

Jak utrzymać zaangażowanie w zespole zdalnym?

❓Czy manager dobrze zarządzający tradycyjnym zespołem może być fatalnym szefem gdy przyjdzie mu tworzyć i podtrzymywać zaangażowanie zespołu zdalnego?

Czytaj dalej

HR nie jest odpowiedzialny za Twój rozwój.

❌ “Zwolniłem się z firmy x, bo nie dawali mi możliwości rozwoju” ❌ “Po tylu latach nic mi nie zaproponowali” ❌ “Zaaplikowałam na tę ofertę, bo chcę się rozwijać”

Czytaj dalej

Czy YouTube to przyszłość rekrutacji?

🙋🏼‍♀️ Ręka w górę, kogo irytują reklamy na YouTube przed filmami? Jednak to właśnie od nich wszystko się zaczęło.

Czytaj dalej