Nie zarabiam na swojej marce osobistej.
❌ - Dlaczego nie zarabiasz na swojej marce osobistej?! - zapytano mnie w trakcie jednej z rozmów o pracę.
- A skąd mnie znasz? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie. - Z LinkedIna. Pojawiasz mi się codziennie na stronie głównej. - A z czym mnie kojarzysz? - Z ekspertyzą wokół tematów HR-owych. Konferencjami, wystąpieniami, raportami, wywiadami itd. - No więc, dlaczego teraz rozmawiamy? - No bo zwracam się do Ciebie jako do ekspertki, chciałbym z Tobą podjąć współpracę. - I nadal uważasz, że moja marka osobista mi się nie zwraca?
🎭 Kurtyna.
Marka osobista to nie tylko bezpośrednie zyski w postaci:
- Stawki za wywiad.
- Stawki za konsultacje.
- Stawki za wystąpienie na konferencji.
- Płatnego kursu.
- Wydanej książki.
Marka osobista to:
- Wyróżnienie się ponad innych specjalistów branżowych.
- Bycie pierwszym, domyślnym wyborem.
- Sposób na szybsze i skuteczniejsze znalezienie nowej pracy.
- Wysokie zainteresowanie Twoimi usługami i Twoją obecnością na wydarzeniach branżowych.
- Zatrudnienie za wyższe stawki finansowe.
…………
🔔 Interesują Cię treści na temat rekrutacji i HR? Kliknij “zaobserwuj” na moim profilu i dodaj mnie do swojej sieci. Będzie mi również miło, gdy wyślesz mi wiadomość powitalną - na wszystkie odpisuję! ;)
Powiązane
Bez twarzy, bez uprzedzeń. Co wiesz o ślepej rekrutacji?
💡 Wyobraź sobie proces rekrutacyjny, w którym decyzje o zatrudnieniu opierają się wyłącznie na kompetencjach kandydatów.
Czytaj dalejOjciec lepszym kandydatem? Premia ojcowska na rynku pracy.
❗️“Mężczyzna, który zostaje ojcem, staje się bardziej pożądanym pracownikiem, ponieważ zależy mu na stabilności zatrudnienia dla dobra rodziny.
Czytaj dalejOd dobrobytu do kryzysu. Rola KPI w utrzymaniu stabilności organizacji.
🍩 Wyobraź sobie firmę, w której pracownicy są zaangażowani i uśmiechnięci, a w powietrzu unosi się zapach świeżo parzonej kawy i pączków.
Czytaj dalej