Nie zarabiam na swojej marce osobistej.

❌ - Dlaczego nie zarabiasz na swojej marce osobistej?! - zapytano mnie w trakcie jednej z rozmów o pracę.

- A skąd mnie znasz? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie. - Z LinkedIna. Pojawiasz mi się codziennie na stronie głównej. - A z czym mnie kojarzysz? - Z ekspertyzą wokół tematów HR-owych. Konferencjami, wystąpieniami, raportami, wywiadami itd. - No więc, dlaczego teraz rozmawiamy? - No bo zwracam się do Ciebie jako do ekspertki, chciałbym z Tobą podjąć współpracę. - I nadal uważasz, że moja marka osobista mi się nie zwraca?

🎭 Kurtyna.

Marka osobista to nie tylko bezpośrednie zyski w postaci:

  • Stawki za wywiad.
  • Stawki za konsultacje.
  • Stawki za wystąpienie na konferencji.
  • Płatnego kursu.
  • Wydanej książki.

Marka osobista to:

  • Wyróżnienie się ponad innych specjalistów branżowych.
  • Bycie pierwszym, domyślnym wyborem.
  • Sposób na szybsze i skuteczniejsze znalezienie nowej pracy.
  • Wysokie zainteresowanie Twoimi usługami i Twoją obecnością na wydarzeniach branżowych.
  • Zatrudnienie za wyższe stawki finansowe.

…………

🔔 Interesują Cię treści na temat rekrutacji i HR? Kliknij “zaobserwuj” na moim profilu i dodaj mnie do swojej sieci. Będzie mi również miło, gdy wyślesz mi wiadomość powitalną - na wszystkie odpisuję! ;)

Powiązane

Jak przeprowadzić wzorcowy layoff?

❌ Jedni zwalniają w trakcie 30 minutowej rozmowy na Teamsie, a drudzy…im tego nie zapominają.

Czytaj dalej

Ciche zatrudnienie. Szansa na rozwój, czy prosta droga do wypalenia?

📊 82% osób nigdy nie słyszało o zjawisku quiet hiringu. 📊 74% po zapoznaniu się z jego definicją przyznało, że istnieje ono powszechnie w jego branży.

Czytaj dalej

Quiet firing. Kiedy o cichym odejściu jest głośno.

❌ „Chcesz zredukować zespół, ale nie chcesz negatywnie wpływać na morale pozostałych pracowników? Zastosuj quiet firing”.

Czytaj dalej