Nie zarabiam na swojej marce osobistej.
❌ - Dlaczego nie zarabiasz na swojej marce osobistej?! - zapytano mnie w trakcie jednej z rozmów o pracę.
- A skąd mnie znasz? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie. - Z LinkedIna. Pojawiasz mi się codziennie na stronie głównej. - A z czym mnie kojarzysz? - Z ekspertyzą wokół tematów HR-owych. Konferencjami, wystąpieniami, raportami, wywiadami itd. - No więc, dlaczego teraz rozmawiamy? - No bo zwracam się do Ciebie jako do ekspertki, chciałbym z Tobą podjąć współpracę. - I nadal uważasz, że moja marka osobista mi się nie zwraca?
🎭 Kurtyna.
Marka osobista to nie tylko bezpośrednie zyski w postaci:
- Stawki za wywiad.
- Stawki za konsultacje.
- Stawki za wystąpienie na konferencji.
- Płatnego kursu.
- Wydanej książki.
Marka osobista to:
- Wyróżnienie się ponad innych specjalistów branżowych.
- Bycie pierwszym, domyślnym wyborem.
- Sposób na szybsze i skuteczniejsze znalezienie nowej pracy.
- Wysokie zainteresowanie Twoimi usługami i Twoją obecnością na wydarzeniach branżowych.
- Zatrudnienie za wyższe stawki finansowe.
…………
🔔 Interesują Cię treści na temat rekrutacji i HR? Kliknij “zaobserwuj” na moim profilu i dodaj mnie do swojej sieci.
🤝 Chcesz zaprosić mnie do wypowiedzi eksperckiej, wywiadu, webinaru albo swojego podcastu? Napisz na [email protected]
🩵 Pamiętaj, że znajdziesz mnie również na moim Instagramie: hrismatic.
Powiązane
„Jeśli wsiadłeś do niewłaściwego pociągu – wysiądź na pierwszej stacji. Im dalej pojedziesz, tym droższy będzie powrót”.
⬇️ Bardzo lubię to przysłowie: „Jeśli wsiadłeś do niewłaściwego pociągu – wysiądź na pierwszej stacji. Im dalej pojedziesz, tym droższy będzie powrót”.
Czytaj dalejDlaczego łatwiej przełknąć spalony tost niż przyznać się do spalonej kariery?
Ludzie są dziwni. 🚨 Potrafią się wściec na zimną kawę w biurze, 🚨 zbyt wolną windę, 🚨 opóźnione spotkanie na Teamsach.
Czytaj dalej„To, co zdecydujesz się tolerować więcej niż raz, nieuchronnie stanie się wzorcem, który będzie się powtarzał.”
🙌 „To, co zdecydujesz się tolerować więcej niż raz, nieuchronnie stanie się wzorcem, który będzie się powtarzał.
Czytaj dalej