Jak dbać o kontent pojawiający się nam na LinkedInie?
Jak dbać o kontent pojawiający się nam na LinkedInie?
👉🏻 “Z LinkedIna robi się drugi Facebook, albo jeszcze gorzej, Instagram”. 👉🏻 “Gdzie są ci wszyscy profesjonaliści?” 👉🏻 “Minimum merytorycznych treści, maksimum zdjęć”
Dziś spieszę przypomnieć, że w naszych rękach jest dużo więcej niż nam się wydaje ;)
Jak zatem uniknąć spamu?
Parę wskazówek z mojego osobistego podwórka. Jako twórcy kontentu zależy mi na tym, by docierające do mnie powiadomienia były filtrowane i by moim oczom ukazywało się tylko to, co naprawdę chcę i potrzebuję widzieć.
✅ Sprawdź “ustawienia i prywatność” –> “komunikacja” –> “w jaki sposób otrzymujesz powiadomienia”.
Defaultowo LinkedIn chce zasypywać nas powiadomieniami push na temat absolutnie wszystkiego. Do tego chce docierać do nas różnymi kanałami - poprzez aplikację, mailowo, poprzez banery na zablokowanym ekranie naszych telefonów. Zmieniając ustawienia prywatności robisz pierwszy krok ku temu, by nie czuć się przytłoczonym ilością powiadomień po otwarciu aplikacji.
✅ Zatrzymaj otrzymywanie powiadomień na temat danej treści.
Jeżeli na ogół chcesz być informowany o odpowiedziach, które ktoś udzielił na Twój komentarz, ale jednocześnie frustruje Cię ilość powiadomień na temat tego, że post pod którym tydzień temu dałeś lajka roznosi po sieci, zaznacz ,,Nie chcę otrzymywać więcej powiadomień na temat tej treści’’ z poziomu notyfikacji (nie ustawień prywatności). Często robię również tak, że bezpośrednio po skomentowaniu jakiegoś posta zaznaczam, że nie chcę otrzymywać dalszych powiadomień na temat tego jak rozniesie się dyskusja.
✅ Dbaj o swoją sieć. Widzisz niejakościowe, niemerytoryczne posty? Usuń z sieci tego użytkownika.
………………..
🔔 Interesują Cię treści na temat rekrutacji i HR? Kliknij “zaobserwuj” na moim profilu LinkedIn i dodaj mnie do swojej sieci.
🤝 Chcesz zaprosić mnie do wypowiedzi eksperckiej, wywiadu, webinaru albo swojego podcastu? Napisz na [email protected]
🩵 Pamiętaj, że znajdziesz mnie również na moim Instagramie: hrismatic.
Powiązane
Zamiast pytać “Czy dam radę to znieść?”, zadaj sobie pytanie: “czy chcę to znosić?”.
❌ Zamiast pytać “Czy dam radę to znieść?”, zadaj sobie pytanie: “czy chcę to znosić?”.
Czytaj dalejZanim podpiszesz umowę: 5 pytań, które musisz zadać swojemu szefowi.
🤯 “Nie podpiszę umowy, dopóki nie będę mieć pewności, że mój szef jest kimś, z kim chcę pracować”.
Czytaj dalejMilcz albo mów jak profesjonalista. Jak nie uwłaczać sobie na rozmowie o pracę?
📃 “Certyfikatu żadnego nie mam, ale dogadam się” - padło na rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko, gdzie płynny angielski był KLUCZOWYM wymaganiem.
Czytaj dalej