"Cisza jest gorsza niż krytyka, bo to w niej rodzą się największe wątpliwości i gaśnie motywacja".
🔕 “Cisza jest gorsza niż krytyka, bo to w niej rodzą się największe wątpliwości i gaśnie motywacja”.
powiedziałam w wywiadzie na łamach PulsHR.pl. Podkreśliłam, jak ważne jest, by firmy nie pozostawiały kandydatów w niepewności bo cisza po rekrutacji jest gorsza niż konstruktywna krytyka.
Dlaczego to takie istotne?
Nie tylko dlatego, że szacunek do kandydata to podstawa. Każdy, kto poświęcił swój czas i energię na aplikację, zasługuje na informację zwrotną.
To także nie tylko kwestia kultury i budowania pozytywnego employer brandingu.
Co bardziej istotne, a o czym się często zapomina - kandydat, który dziś nie pasuje do Waszej firmy, jutro może być Waszym klientem lub partnerem biznesowym.
Warto o tym pamiętać, prawda?
A Wy co sądzicie? Jakie są Wasze doświadczenia z informacją zwrotną w procesach rekrutacyjnych? Jak było, jak jest obecnie?
Link do pełnego wywiadu: https://www.pulshr.pl/rekrutacja/jak-odpowiedziec-kandydatowi-ktory-nie-przeszedl-rekrutacji-cisza-jest-gorsza-niz-krytyka,110890.html
…………
🔔 Interesują Cię treści na temat rekrutacji i HR? Kliknij “zaobserwuj” na moim profilu i dodaj mnie do swojej sieci.
🤝 Chcesz zaprosić mnie do wypowiedzi eksperckiej, wywiadu, webinaru albo swojego podcastu? Napisz na [email protected]
🩵 Pamiętaj, że znajdziesz mnie również na moim Instagramie: hrismatic.
Powiązane artykuły
Wybieramy je w oparciu o kategorie i najnowsze publikacje na blogu.
🎁 Prezent od rekrutera? Zastanów się dwa razy!
🎁 Kandydacie, otrzymałeś kiedyś prezent od firmy przed rozpoczęciem współpracy z nią? Ja też nie.
Byłam pracowniczką etatową 10/10.
🥇 Byłam pracowniczką etatową 10/10. A nagle stałam się:…
„Jeśli wsiadłeś do niewłaściwego pociągu – wysiądź na pierwszej stacji. Im dalej pojedziesz, tym droższy będzie powrót”.
⬇️ Bardzo lubię to przysłowie: „Jeśli wsiadłeś do niewłaściwego pociągu – wysiądź na pierwszej stacji. Im dalej pojedziesz, tym droższy będzie powrót”.