Mój największy błąd przy tworzeniu marki osobistej
📌 Mój największy błąd przy tworzeniu marki osobistej
…To między innymi zdjęcie, na które teraz patrzysz.
W 2022 roku miałam okazję pojawić się na kilku wydarzeniach branżowych i porozmawiać na żywo z osobami, z którymi na co dzień podejmuję jedynie interakcje online.
Ku mojej konsternacji wszyscy reagowali na mnie pozytywnie, ale …z zaskoczeniem.
💁🏼♀️ ,,W życiu nie przypuszczałabym, że jesteś tak uśmiechniętą i wesołą osobą!’’
🙋🏽♂️ ,,Nie uwierzyłbym, że tak fajnie się dogadamy!’’
🤷🏼♀️,,Jestem w szoku, że jesteś tak relacyjną i empatyczną osobą!’’
🙅🏻♂️,,Przyznam szczerze, że spodziewałbym się po Tobie bardziej krytycznego, niż życzliwego komentarza!’’
Usłyszałam również, że jestem kojarzona z:
✅ elokwencją
✅ autentycznością
✅ wiedzą
✅ merytoryką
Łatwo ocenić, że wszystkim tym przymiotom daleko do przystępności. Zarówno sposób w jaki piszę, jak i zdjęcie na które teraz patrzysz bardziej budzi respekt, niż ciepłe, zapraszające odczucia.
Jest to niebywale ciekawa lekcja! Podjęłam pewne kroki by zmienić sposób w jaki jestem postrzegana i ukazać moją bardziej przystępną stronę:
📌 Na końcu każdej mojej publikacji umieściłam zachętę, by zwrócić się do mnie w wiadomości prywatnej (czyt. “nie gryzę” :D),
📌 Zaczęłam częściej pojawiać się na wydarzeniach branżowych by odczarować mój owiany powagą wizerunek,
📌 “Snuję się i komentuję” - od zawsze praktykuję wdzięczność, jednak teraz z jeszcze większym naciskiem pozostawiam po sobie pozytywne komentarze doceniajace cudze sukcesy i wysiłki.
📌 Na swojej stronie internetowej umieściłam sekcję “spotkajmy się!” - bynajmniej nie chodzi o indywidualne konsultacje 1:1 - chodzi o wydarzenia branżowe, gdzie możemy się spotkać i pogadać na żywo!
📌 Z własnej inicjatywy zaczęłam wchodzić w bezpośrednie interakcje z odbiorcami moich treści - nie tylko w komentarzach, ale i w wiadomościach prywatnych.
Wkrótce podzielę się z Wami odczuciami na temat zmiany - bo rzecz jasna wszystko wymaga czasu!
…………
🔔 Interesują Cię treści na temat rekrutacji i HR? Kliknij “zaobserwuj” na moim profilu i dodaj mnie do swojej sieci.
🤝 Chcesz zaprosić mnie do wypowiedzi eksperckiej, wywiadu, webinaru albo swojego podcastu? Napisz na [email protected]
🩵 Pamiętaj, że znajdziesz mnie również na moim Instagramie: hrismatic.
Powiązane
Zamiast pytać “Czy dam radę to znieść?”, zadaj sobie pytanie: “czy chcę to znosić?”.
❌ Zamiast pytać “Czy dam radę to znieść?”, zadaj sobie pytanie: “czy chcę to znosić?”.
Czytaj dalejZanim podpiszesz umowę: 5 pytań, które musisz zadać swojemu szefowi.
🤯 “Nie podpiszę umowy, dopóki nie będę mieć pewności, że mój szef jest kimś, z kim chcę pracować”.
Czytaj dalejMilcz albo mów jak profesjonalista. Jak nie uwłaczać sobie na rozmowie o pracę?
📃 “Certyfikatu żadnego nie mam, ale dogadam się” - padło na rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko, gdzie płynny angielski był KLUCZOWYM wymaganiem.
Czytaj dalej